Ето какво всъщност мразят най-много купувачите

Три най-чести грешки, които се случват твърде често

20 Юни 2022 г.
Ето какво всъщност мразят най-много купувачите

Снимка: Shutterstock

Често обичаме да говорим за страхотно изживяване на клиентите (и как съдържанието се вписва в тях), за да ви дадем положителни примери за това как да достигнете до купувачите най-ефективно. Но понякога е също толкова поучително да вземете под внимание и лоши примери - и за съжаление, има много от тях. В крайна сметка много организации все още не успяват да свържат точките между съдържанието и повишеното изживяване на купувача. За да ви помогнем да избегнете едни и същи грешки, ви представяме три срива на клиентското преживяване, които се случват през цялото време.

Клиентите чуват за вас само, когато искате нещо

Колко често питате за обратна връзка от клиенти или предлагате нещо ценно (например урок) на потенциалните си клиенти, без да имате никакви ограничения? В един перфектен свят това трябва да се случва често. Това може да бъде продавач, който изпраща имейл с въпрос за „бизнес целите“ на купувача.

Друг пример е старата бележка „просто се регистрирам“, когато наскоро е пуснат нов продукт или услуга. Ако познавате добре клиента си и знаете, че той може да намери стойност в споменатия нов продукт или услуга, споделянето с тях е добра идея. Но ако клиентите са свикнали да се появявате, само за да рекламирате нещо, което продавате, това ще изглежда доста неприятно.

Изводът: Отдайте заслуга на купувачите си и бъдете ресурс за тях винаги, а не само когато има какво да спечелите от това.

Техните искания се игнорират

Никой не иска да бъде игнориран и въпреки това често купувачите се чувстват сякаш казват на бизнеса какво искат. Например, всички сме се опитвали да се отпишем от списък с имейли, само за да продължим да получаваме имейли от една и съща компания. Така че следващата стъпка е директно да поискате да бъдете премахнати от всички списъци. Когато направите това, изпращат ли ви отговор и потвърждение за премахването? Или ви игнорират? Може да изглежда странно, но последното често се случва.

Или може би сте говорили с нов потенциален клиент и той/тя иска сравнение на разходите между вас и конкретен конкурент. Все още нямате такъв тип съдържание (или нямате представа къде се намира), така че просто сменяте темата или спирате да им отговаряте напълно, надявайки се, че ще забравят молбата си. Това не е просто лоша форма на комуникация, това е лош бизнес.

Извод: Ако клиент или потенциален клиент отправи искане от какъвто и да е вид, направете всичко възможно да ги удовлетворите. Дори и да не можете, потвърдете искането им (най-малкото) и ги уведомете, че сте се опитали да го изпълните. О, и започнете да използвате платформа за изживяване на съдържанието, за да можете лесно и бързо да организирате, маркирате и осъществявате достъп до съдържанието си, когато се направи конкретна заявка за съдържание.

Продължението четете в Мениджър Нюз

Да поговорим

6 причини, които показват защо любопитството е полезно

Да поговорим

Защо е полезно ранното майчинство

Да поговорим

Разхвърляното бюро - полезно за работния процес

Още от Да поговорим

Малко момиче, което мечтае. Снимка: Shutterstock

Детето ми си фантазира

Влюбен мъж

Снимка: Shutterstock

5 съвета как да накарате един мъж да се влюби във вас

Разочаровано дете на Коледа

Снимка: Shutterstock

Ако детето остане разочаровано от подаръка

Баща меси тесто заедно с децата си. Снимка: Shutterstock

 

 

5 причини татко да участва активно в живота на детето

Дете се съмнява в Дядо Коледа

Снимка: Shutterstock

Кога детето спира да вярва в Дядо Коледа

Коментари

Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар

Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание.

Виж всички коментари

Най нови

Зодиите могат и да ви изненадат.

Снимка: Shutterstock

Малко момиче, което мечтае. Снимка: Shutterstock

Влюбен мъж

Снимка: Shutterstock

Вижте още

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

Ръст и тегло на бебето до 1 година

Какви са нормите месец по месец и на какво може да се дължат отклоненията от тях

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

9 ранни признака на аутизъм

Главната задача на родителите е да ги разпознаят

Илюстрация: Guliver / iStock

Здраве

Ужас: детето има глисти

Как да разпознаем паразитите и какво може да направим

По възраст

Малко момиче, което мечтае. Снимка: Shutterstock

Да поговорим

Детето ми си фантазира

Кога развинтеното въображение е от помощ и може ли да създаде риск, обяснява психолог

Разочаровано дете на Коледа

Снимка: Shutterstock

Да поговорим

Ако детето остане разочаровано от подаръка

Ето какво да направите в подобна ситуация и как да успокоите малчугана

Баща меси тесто заедно с децата си. Снимка: Shutterstock

 

 

Мнение на специалиста

5 причини татко да участва активно в живота на детето

Не само през уикенда и през ваканциите

Граймс със сина си. Снимка: Instagram

Заедно

Граймс скочи срещу Илън Мъск

Певицата твърди, че бившият ѝ партньор я е блокирал в социалните мрежи

Снимка: Forum Film Bulgaria

Свободно време

Вечността е твърде далеч, за да живеете с угризения

Зад кулисите на романтичната комедия „Докато вечността ни раздели“