Ето какво всъщност мразят най-много купувачите

Три най-чести грешки, които се случват твърде често

20 Юни 2022 г.
Ето какво всъщност мразят най-много купувачите

Снимка: Shutterstock

Често обичаме да говорим за страхотно изживяване на клиентите (и как съдържанието се вписва в тях), за да ви дадем положителни примери за това как да достигнете до купувачите най-ефективно. Но понякога е също толкова поучително да вземете под внимание и лоши примери - и за съжаление, има много от тях. В крайна сметка много организации все още не успяват да свържат точките между съдържанието и повишеното изживяване на купувача. За да ви помогнем да избегнете едни и същи грешки, ви представяме три срива на клиентското преживяване, които се случват през цялото време.

Клиентите чуват за вас само, когато искате нещо

Колко често питате за обратна връзка от клиенти или предлагате нещо ценно (например урок) на потенциалните си клиенти, без да имате никакви ограничения? В един перфектен свят това трябва да се случва често. Това може да бъде продавач, който изпраща имейл с въпрос за „бизнес целите“ на купувача.

Друг пример е старата бележка „просто се регистрирам“, когато наскоро е пуснат нов продукт или услуга. Ако познавате добре клиента си и знаете, че той може да намери стойност в споменатия нов продукт или услуга, споделянето с тях е добра идея. Но ако клиентите са свикнали да се появявате, само за да рекламирате нещо, което продавате, това ще изглежда доста неприятно.

Изводът: Отдайте заслуга на купувачите си и бъдете ресурс за тях винаги, а не само когато има какво да спечелите от това.

Техните искания се игнорират

Никой не иска да бъде игнориран и въпреки това често купувачите се чувстват сякаш казват на бизнеса какво искат. Например, всички сме се опитвали да се отпишем от списък с имейли, само за да продължим да получаваме имейли от една и съща компания. Така че следващата стъпка е директно да поискате да бъдете премахнати от всички списъци. Когато направите това, изпращат ли ви отговор и потвърждение за премахването? Или ви игнорират? Може да изглежда странно, но последното често се случва.

Или може би сте говорили с нов потенциален клиент и той/тя иска сравнение на разходите между вас и конкретен конкурент. Все още нямате такъв тип съдържание (или нямате представа къде се намира), така че просто сменяте темата или спирате да им отговаряте напълно, надявайки се, че ще забравят молбата си. Това не е просто лоша форма на комуникация, това е лош бизнес.

Извод: Ако клиент или потенциален клиент отправи искане от какъвто и да е вид, направете всичко възможно да ги удовлетворите. Дори и да не можете, потвърдете искането им (най-малкото) и ги уведомете, че сте се опитали да го изпълните. О, и започнете да използвате платформа за изживяване на съдържанието, за да можете лесно и бързо да организирате, маркирате и осъществявате достъп до съдържанието си, когато се направи конкретна заявка за съдържание.

Продължението четете в Мениджър Нюз

Да поговорим

6 причини, които показват защо любопитството е полезно

Да поговорим

Защо е полезно ранното майчинство

Да поговорим

Разхвърляното бюро - полезно за работния процес

Още от Да поговорим

Бременността носи невероятни усещания.

Снимка: Shutterstock

5 незабравими мига по време на бременността

Снимка: Getty

На три месеца бебето става подозрително към непознати

Снимка: Getty

На 2 месеца бебето опознава тялото си – открива, че има ръце и крака

Бременна жена разговаря със своята дула. Снимка: Shuttestock

Как дулата помага на бременната жена

Липсата на този елемент в храната може да провокира редица проблеми, включително и да се отрази на сърдечното здраве. Снимка: Shutterstock

Какво се случва, ако децата не получават достатъчно магнезий

Коментари

Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар

Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание.

Виж всички коментари

Вижте още

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

Ръст и тегло на бебето до 1 година

Какви са нормите месец по месец и на какво може да се дължат отклоненията от тях

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

9 ранни признака на аутизъм

Главната задача на родителите е да ги разпознаят

Илюстрация: Guliver / iStock

Здраве

Ужас: детето има глисти

Как да разпознаем паразитите и какво може да направим

По възраст

Илюстрация: Guliver / i Stock

Да поговорим

Как моделът на възпитание бележи самите родители

Стилът им остава отпечатък върху здравето и самочувствието

Леонардо ди Каприо. Снимка: Getty

Новини

Важна стъпка: Леонардо ди Каприо представи на майка си новата любима

Тримата заедно посетиха музея Pinacoteca Ambrosiana в Милано

Бебе яде с лъжичка. Снимка: Getty

 

Здраве

Може ли храната на детето да се претопля в микровълновата

Какви температура са подходящи за готвене на месо и мляко

Бони Райт. Снимка: Getty

Новини

Екранната Джини Уизли стана майка за първи път

Звездата от “Хари Потър“ Бони Райт гушна момченце

Отворена книга, есенно листо и ябълка. Снимка: Getty

Важно е да научите детето на полезни навици за сън от съвсем малко.

Снимка: Shuttestock

Да поговорим

Здравословни навици за сън при децата

Ето как да ги създадете във възрастта между 18 и 24 месеца

Майка снима новите умения на бебето си. Снимка: Getty

Здраве

Какво трябва да умее бебето на 4 месеца

Не само да се смее и преобръща. Кои са тревожните сигнали за изоставане в развитието

Снимка: Guliver / iStock

Образование

На прага на детската градина

Може ли раздялата с мама да мине без сълзи

Венсан Касел. Снимка: Instagram

Новини

Венсан Касел разкри връзката си с бразилски модел

Младата красавица много прилича на бившата му жена - Тина Кунаки

Дете яде сладолед. Снимка: Getty

Здраве

13 продукта, подходящи при болки в гърлото

И да, сладоледът е в списъка

Отворена книга, есенно листо и ябълка. Снимка: Getty

Майка и син обсъждат рисунката. Снимка: Getty

Здраве на семейството

Изповед на една майка на дете с аутизъм

Общуването с околните и проблемът със социалната изолация (част 2)