Ето какво всъщност мразят най-много купувачите

Три най-чести грешки, които се случват твърде често

20 Юни 2022 г.
Ето какво всъщност мразят най-много купувачите

Снимка: Shutterstock

Често обичаме да говорим за страхотно изживяване на клиентите (и как съдържанието се вписва в тях), за да ви дадем положителни примери за това как да достигнете до купувачите най-ефективно. Но понякога е също толкова поучително да вземете под внимание и лоши примери - и за съжаление, има много от тях. В крайна сметка много организации все още не успяват да свържат точките между съдържанието и повишеното изживяване на купувача. За да ви помогнем да избегнете едни и същи грешки, ви представяме три срива на клиентското преживяване, които се случват през цялото време.

Клиентите чуват за вас само, когато искате нещо

Колко често питате за обратна връзка от клиенти или предлагате нещо ценно (например урок) на потенциалните си клиенти, без да имате никакви ограничения? В един перфектен свят това трябва да се случва често. Това може да бъде продавач, който изпраща имейл с въпрос за „бизнес целите“ на купувача.

Друг пример е старата бележка „просто се регистрирам“, когато наскоро е пуснат нов продукт или услуга. Ако познавате добре клиента си и знаете, че той може да намери стойност в споменатия нов продукт или услуга, споделянето с тях е добра идея. Но ако клиентите са свикнали да се появявате, само за да рекламирате нещо, което продавате, това ще изглежда доста неприятно.

Изводът: Отдайте заслуга на купувачите си и бъдете ресурс за тях винаги, а не само когато има какво да спечелите от това.

Техните искания се игнорират

Никой не иска да бъде игнориран и въпреки това често купувачите се чувстват сякаш казват на бизнеса какво искат. Например, всички сме се опитвали да се отпишем от списък с имейли, само за да продължим да получаваме имейли от една и съща компания. Така че следващата стъпка е директно да поискате да бъдете премахнати от всички списъци. Когато направите това, изпращат ли ви отговор и потвърждение за премахването? Или ви игнорират? Може да изглежда странно, но последното често се случва.

Или може би сте говорили с нов потенциален клиент и той/тя иска сравнение на разходите между вас и конкретен конкурент. Все още нямате такъв тип съдържание (или нямате представа къде се намира), така че просто сменяте темата или спирате да им отговаряте напълно, надявайки се, че ще забравят молбата си. Това не е просто лоша форма на комуникация, това е лош бизнес.

Извод: Ако клиент или потенциален клиент отправи искане от какъвто и да е вид, направете всичко възможно да ги удовлетворите. Дори и да не можете, потвърдете искането им (най-малкото) и ги уведомете, че сте се опитали да го изпълните. О, и започнете да използвате платформа за изживяване на съдържанието, за да можете лесно и бързо да организирате, маркирате и осъществявате достъп до съдържанието си, когато се направи конкретна заявка за съдържание.

Продължението четете в Мениджър Нюз

Да поговорим

6 причини, които показват защо любопитството е полезно

Да поговорим

Защо е полезно ранното майчинство

Да поговорим

Разхвърляното бюро - полезно за работния процес

Още от Да поговорим

Малките деца все още трудно разграничават различните цветове.

Снимка: Shutterstock

Как да разберете дали детето е далтонист

Някои майки наистина обсебват живота на децата си.

Снимка: Shutterstock

Може ли майката да провали живота на детето

Мъж и жена спорят, докато са на път. Снимка: Getty

 

5 трика, с които ще избегнете семейните кавги

Запазете спокойствие, когато детето капризничи.

Снимка: Shutterstock

20 трика срещу детските капризи (Част 2)

Ученици в двора. Снимка: Guliver / iStock 

Когато детето се оплаче: Ана ми каза, че съм тъпа

Коментари

Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар

Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание.

Виж всички коментари

Вижте още

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

Ръст и тегло на бебето до 1 година

Какви са нормите месец по месец и на какво може да се дължат отклоненията от тях

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

9 ранни признака на аутизъм

Главната задача на родителите е да ги разпознаят

Илюстрация: Guliver / iStock

Здраве

Ужас: детето има глисти

Как да разпознаем паразитите и какво може да направим

По възраст

Мария Шарапова и Александър Гилкс Снимка: Getty

 

Заедно

Мария Шарапова обясни защо не бърза да се жени за бащата на детето си

37-годишната тенисистка прекрати спортната си кариера през 2020 г. и стана майка

Бременна лежи в басейна. Снимка: Getty

 

Здраве

Кой спорт помага за по-леко раждане

Изберете натоварване според срока на бременността

Илън Мъск със сина си. Снимка: Getty

 

Заедно

Спасява човечеството от изчезване: Илън Мъск стана баща за 12-ти път

52-годишният бизнесмен смята, че основната опасност за човечеството е ниската раждаемост

Разтворена книга и цвете в нея. Снимка: Getty

 

Малките деца все още трудно разграничават различните цветове.

Снимка: Shutterstock

Здраве

Как да разберете дали детето е далтонист

В първите години от живота си е нормално малкото да не различава добре различните нюанси

Бременна, която гледа през прозореца. Снимка: Getty

Здраве

Капризният апетит по време на бременност

Как да излъжем организма при токсикоза и липса на апетит (част 1)