Три най-чести грешки, които се случват твърде често
Снимка: Shutterstock
Често обичаме да говорим за страхотно изживяване на клиентите (и как съдържанието се вписва в тях), за да ви дадем положителни примери за това как да достигнете до купувачите най-ефективно. Но понякога е също толкова поучително да вземете под внимание и лоши примери - и за съжаление, има много от тях. В крайна сметка много организации все още не успяват да свържат точките между съдържанието и повишеното изживяване на купувача. За да ви помогнем да избегнете едни и същи грешки, ви представяме три срива на клиентското преживяване, които се случват през цялото време.
Клиентите чуват за вас само, когато искате нещо
Колко често питате за обратна връзка от клиенти или предлагате нещо ценно (например урок) на потенциалните си клиенти, без да имате никакви ограничения? В един перфектен свят това трябва да се случва често. Това може да бъде продавач, който изпраща имейл с въпрос за „бизнес целите“ на купувача.
Друг пример е старата бележка „просто се регистрирам“, когато наскоро е пуснат нов продукт или услуга. Ако познавате добре клиента си и знаете, че той може да намери стойност в споменатия нов продукт или услуга, споделянето с тях е добра идея. Но ако клиентите са свикнали да се появявате, само за да рекламирате нещо, което продавате, това ще изглежда доста неприятно.
Изводът: Отдайте заслуга на купувачите си и бъдете ресурс за тях винаги, а не само когато има какво да спечелите от това.
Техните искания се игнорират
Никой не иска да бъде игнориран и въпреки това често купувачите се чувстват сякаш казват на бизнеса какво искат. Например, всички сме се опитвали да се отпишем от списък с имейли, само за да продължим да получаваме имейли от една и съща компания. Така че следващата стъпка е директно да поискате да бъдете премахнати от всички списъци. Когато направите това, изпращат ли ви отговор и потвърждение за премахването? Или ви игнорират? Може да изглежда странно, но последното често се случва.
Или може би сте говорили с нов потенциален клиент и той/тя иска сравнение на разходите между вас и конкретен конкурент. Все още нямате такъв тип съдържание (или нямате представа къде се намира), така че просто сменяте темата или спирате да им отговаряте напълно, надявайки се, че ще забравят молбата си. Това не е просто лоша форма на комуникация, това е лош бизнес.
Извод: Ако клиент или потенциален клиент отправи искане от какъвто и да е вид, направете всичко възможно да ги удовлетворите. Дори и да не можете, потвърдете искането им (най-малкото) и ги уведомете, че сте се опитали да го изпълните. О, и започнете да използвате платформа за изживяване на съдържанието, за да можете лесно и бързо да организирате, маркирате и осъществявате достъп до съдържанието си, когато се направи конкретна заявка за съдържание.
Продължението четете в Мениджър Нюз
Липсата на този елемент в храната може да провокира редица проблеми, включително и да се отрази на сърдечното здраве. Снимка: Shutterstock
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари