Ето какво всъщност мразят най-много купувачите

Три най-чести грешки, които се случват твърде често

20 Юни 2022 г.
Ето какво всъщност мразят най-много купувачите

Снимка: Shutterstock

Често обичаме да говорим за страхотно изживяване на клиентите (и как съдържанието се вписва в тях), за да ви дадем положителни примери за това как да достигнете до купувачите най-ефективно. Но понякога е също толкова поучително да вземете под внимание и лоши примери - и за съжаление, има много от тях. В крайна сметка много организации все още не успяват да свържат точките между съдържанието и повишеното изживяване на купувача. За да ви помогнем да избегнете едни и същи грешки, ви представяме три срива на клиентското преживяване, които се случват през цялото време.

Клиентите чуват за вас само, когато искате нещо

Колко често питате за обратна връзка от клиенти или предлагате нещо ценно (например урок) на потенциалните си клиенти, без да имате никакви ограничения? В един перфектен свят това трябва да се случва често. Това може да бъде продавач, който изпраща имейл с въпрос за „бизнес целите“ на купувача.

Друг пример е старата бележка „просто се регистрирам“, когато наскоро е пуснат нов продукт или услуга. Ако познавате добре клиента си и знаете, че той може да намери стойност в споменатия нов продукт или услуга, споделянето с тях е добра идея. Но ако клиентите са свикнали да се появявате, само за да рекламирате нещо, което продавате, това ще изглежда доста неприятно.

Изводът: Отдайте заслуга на купувачите си и бъдете ресурс за тях винаги, а не само когато има какво да спечелите от това.

Техните искания се игнорират

Никой не иска да бъде игнориран и въпреки това често купувачите се чувстват сякаш казват на бизнеса какво искат. Например, всички сме се опитвали да се отпишем от списък с имейли, само за да продължим да получаваме имейли от една и съща компания. Така че следващата стъпка е директно да поискате да бъдете премахнати от всички списъци. Когато направите това, изпращат ли ви отговор и потвърждение за премахването? Или ви игнорират? Може да изглежда странно, но последното често се случва.

Или може би сте говорили с нов потенциален клиент и той/тя иска сравнение на разходите между вас и конкретен конкурент. Все още нямате такъв тип съдържание (или нямате представа къде се намира), така че просто сменяте темата или спирате да им отговаряте напълно, надявайки се, че ще забравят молбата си. Това не е просто лоша форма на комуникация, това е лош бизнес.

Извод: Ако клиент или потенциален клиент отправи искане от какъвто и да е вид, направете всичко възможно да ги удовлетворите. Дори и да не можете, потвърдете искането им (най-малкото) и ги уведомете, че сте се опитали да го изпълните. О, и започнете да използвате платформа за изживяване на съдържанието, за да можете лесно и бързо да организирате, маркирате и осъществявате достъп до съдържанието си, когато се направи конкретна заявка за съдържание.

Продължението четете в Мениджър Нюз

Да поговорим

6 причини, които показват защо любопитството е полезно

Да поговорим

Защо е полезно ранното майчинство

Да поговорим

Разхвърляното бюро - полезно за работния процес

Още от Да поговорим

Някои факти за новородено могат да ви учудят.

Снимка: Shutterstock

6 любопитни неща за новородените

Снимка: Getty

Заменете командите с хитри предложения

Фокусирането върху силните страни на вашето дете има множество ползи.

Снимка: Shutterstock

Защо да се фокусирате върху силните страни на вашето дете

Ученик показва отличен успех. Илюстрация: Getty

 

Синдромът на отличника

Във фазата на съзряване е важно да подкрепяме децата.

Снимка: Shutterstock

Тийнейджъри: хормони и излишни килограми

Коментари

Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар

Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание.

Виж всички коментари

Най нови

Някои факти за новородено могат да ви учудят.

Снимка: Shutterstock

Матю Макконъхи и съпругата му Камила Алвес

Снимка: Getty images 

Хали Бейли

Снимка: Getty images

Снимка: Getty

Вижте още

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

Ръст и тегло на бебето до 1 година

Какви са нормите месец по месец и на какво може да се дължат отклоненията от тях

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

9 ранни признака на аутизъм

Главната задача на родителите е да ги разпознаят

Илюстрация: Guliver / iStock

Здраве

Ужас: детето има глисти

Как да разпознаем паразитите и какво може да направим

По възраст

Някои факти за новородено могат да ви учудят.

Снимка: Shutterstock

Да поговорим

6 любопитни неща за новородените

Може би не знаете това или сте го чували, но не сте обръщали достатъчно внимание, преди самите вие да имате дете

Снимка: Getty

Мнение на специалиста

Заменете командите с хитри предложения

Как да накараме детето да ни слуша

Ед Уестуик и Ейми Джаксън. Снимка: Instagram

 

Новини

Звездата от "Gossip Girl" Ед Уестуик с пищно предсватбено парти

Актьорът се сгоди за любимата си Ейми Джаксън през януари

Бебе с майка си. Снимка: Getty

 

Здраве

6 признака на родова травма, които ви преследват цял живот

До 10% от бебетата ги получават по време на раждането

Робърт Патинсън и Суки Уотърхаус. Снимка: Getty

 

Новини

Звездата от "Здрач" Робърт Патинсън стана татко за първи път

37-годишният актьор и годеницата му, моделът Суки Уотърхаус, се сдобиха с първа рожба

Отворена книга, кафе и иглики. Снимка: Getty

Ученик показва отличен успех. Илюстрация: Getty

 

Образование

Синдромът на отличника

Плюсовете и минусите на това детето да е пълен отличник

Във фазата на съзряване е важно да подкрепяме децата.

Снимка: Shutterstock

Здраве

Тийнейджъри: хормони и излишни килограми

Как правилно да реагирате като родители в този деликатен период