Децата знаят най-добре: порастването може да почака

Подобряването на средата на живот на децата е сред ключовите приоритети на Кaufland България

28 Май 2024 г.
Децата знаят най-добре: порастването може да почака

По случай 1 юни стартира кампания под наслов „Порастването може да почака“.

Снимка: Kaufland България

По случай 1 юни - Международния ден на детето, най-големият частен работодател у нас - Kaufland България, стартира кампания под наслов „Порастването може да почака“. Сред малките герои, участващи в кампанията, са и деца на служители на веригата. С кампанията Kaufland напомня на своите служители и клиенти да се вгледат в най-малките членове на семейството си и да преоткрият детското безгрижие и веселие. Видеото за кампанията можете да гледате тук.

Подобряването на средата на живот на децата е сред ключовите приоритети на Кaufland България. Ритейлърът ежегодно реализира разнообразни програми, които са насочени към отделните възрастови групи. Компанията не ограничава възможностите си, затова спектърът на подкрепата е широк - от дарителски програми, през образователни и социални кампании, насочени към деца и младежи в партньорство с различни университети и организации като WWF, Българската педиатрична асоциация, Държавен куклен театър – Варна и други, до увеличаване на устойчивия асортимент в магазинната мрежа, насочен към децата и техните родители.

Многобройният екип на Kaufland може да се възползва от разнообразните възможности за прекарване на свободното време както с колегите, така и с близките си. В ежегодния „Семеен празник“ редовно се включват и децата на служителите, които се забавляват със занимателни игри, музикални изпълнения на живо, вокална група, надуваем кът с батути, замък и пързалка, като редовно завършват деня с вкусен сладолед. Всяка година на „Коледното детско парти“, организирано от ритейлъра специално за малчуганите, те могат да се срещнат с Дядо Коледа и да му поръчат най-желаните коледни подаръци.

В подкрепа на семействата Kaufland България предлага и социални придобивки, които засвидетелстват към тях специално внимание. Инициативи като „Бонус Бебе“ в размер на 600 лв. и „Бебе пакетът“, съдържащ най-необходимите продукти за едно новородено, доказват подкрепата на ритейлъра към новите родители. За всички майки по време на майчинството компанията осигурява и ваучери за храна в максималния размер от 200 лв.

„Бъдещето на децата и тяхното развитие винаги са били и ще бъдат най-важни за нас. Ние непрекъснато развиваме и разширяваме продуктите за бебета и деца на собствените ни марки, както и политиките ни за устойчиво развитие за тях“, каза Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност“ в Kaufland България.

Една от най-забавните и посещавани инициативи, които Kaufland стартира през 2023 г., е съвместната такава с Държавен куклен театър–Варна. Благодарение на нея, през зимните месеци децата на Варна имат възможността да се потопят в магията на кукления театър. Всяка неделя малчуганите и техните родители могат да се насладят на серия от безплатни постановки за деца и специални работилнички с актьорите от кукления театър на морската столица.

Kaufland се грижи не само за служителите си, а и за всички свои клиенти и посетители. Само през 2023 г. са реализирани над десет проекта, насочени към най-малките, като бяха изградени детски площадки на стойност 250 000 лв. Ритейлърът е традиционен партньор на програмата „Топъл обяд“, която се стреми да намали отпадането на деца от училище чрез осигуряване на безплатна топла храна през учебните дни. В дарителската инициатива се включват и клиентите на веригата.

За последователните си усилия по посока подпомагане на децата и подобряване качеството им на живот от 2022 г. компанията е носител на сертификат „Компания – приятел на детето“ от Национална мрежа за децата.

Още от

Снимка: Национален военноисторически музей

„Мисия разузнавач – Спаси Коледа“

Скарлет Йохансон

Снимка: Getty

Скарлет Йохансон е била критикувана от семейството си

Хайди Клум и Хенри. Снимка: Getty

Хайди Клум позира със сина си Хенри за корицата на модно списание

Снимка: Kaufland

Kaufland кани клиентите си да пишат писма за благотворителност

Манди Мур и Хилъри Дъф

Снимка: Getty

Манди Мур и Хилари Дъф откриха празничния сезон

Коментари

Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар

Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание.

Виж всички коментари

Вижте още

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

Ръст и тегло на бебето до 1 година

Какви са нормите месец по месец и на какво може да се дължат отклоненията от тях

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

9 ранни признака на аутизъм

Главната задача на родителите е да ги разпознаят

Илюстрация: Guliver / iStock

Здраве

Ужас: детето има глисти

Как да разпознаем паразитите и какво може да направим

По възраст

Бебе с коледно еленче

Снимка: Shutterstock

Да поговорим

Първата Коледа на бебето

Това е незабравим момент, който трябва да запаметите по начин, който дълго след това да ви напомня за този период

Жена носи пакети с покупки. Снимка: Shutterstock

 

Мнение на специалиста

Предпразнична треска

Психолог съветва как да избегнем импулсивните покупки

Мъж и жена в леглото. Снимка: Shutterstock

Здраве

Истина или заблуда: мечтае ли бременната за секс

Тази тема не се обсъжда дори с любимия човек

Хайди Клум и Хенри. Снимка: Getty

Заедно

Хайди Клум позира със сина си Хенри за корицата на модно списание

52-годишният супермодел и 20-годишният ѝ син са звездите на новия брой на Elle Germany