bTV Media Group отбелязва три години от създаването на своите брандове - businessnovinite.bg, btvsport.bg и „Жените на България“

През този период медийната група успешно разви своите дигитални платформи

30 Април 2025 г.
bTV Media Group отбелязва три години от създаването на своите брандове - businessnovinite.bg, btvsport.bg и „Жените на България“

Снимка: bTV Media Group

През април и май месец три от дигиталните брандове на bTV Media Group отбелязват своя трети рожден ден – спортният уебсайт btvsport.bg, бизнес сайтът businessnovinite.bg и подкаст поредицата „Жените на България“. През този период медийната група успешно разви своите дигитални платформи с фокус върху спортните новини и постижения, бизнеса, обществено значимите теми и вдъхновяващите лични истории за успех.

btvsport.bg е водещата платформа на bTV Media Group, която от старта си на 2 май 2022 г., се утвърди като надежден източник на актуални спортни новини, резултати и задълбочени анализи. От футбол и баскетбол до моторни спортове и тенис – bTV Sport е там, където са най-големите битки и незабравими моменти, в реално време, с експертен коментар и с неподправена страст. Екипът на сайта постоянно интегрира иновативни формати и ексклузивно съдържание за феновете на спорта. Журналистите от спортната редакция на bTV подготвят темите, репортажите и интервютата с изявени състезатели, треньори и експерти, които, освен в спортните емисии на bTV Новините, намират естествено продължение в дигиталната среда. Подкаст поредиците „Спортен нюзрум“, „В ръкавиците на Пулеви“, „За спорта без клишета“ и други предоставят коментарни анализи на най-актуалните събития от света на спорта. От създаването си до днес btvsport.bg е привлякъл близо 3 милиона спортни фенове. Публикациите на сайта са генерирали над 76 милиона преглеждания, а видео съдържанието е достигнало над 12 милиона гледания.*

„Спортът изисква постоянно движение – принцип, който следваме и в btvspot.bg. Винаги се стремим да вървим напред с нови идеи и качествено съдържание. Спортният подкаст, специалните поредици от еврофиналите на УЕФА, както и документалните епизоди за световния шампион по кикбокс Стоян Копривленски са само част от новите ни проекти. В бизнес сайта фокусът остава върху аудиторията, която търси надеждна и актуална информация за икономическите, финансовите и технологичните тенденции, както и за въвеждането на еврото в България – тема с ключово значение за обществото и бизнеса“, споделя Владислава Лазарова, Мениджър уеб съдържание и изпълнителен продуцент „Спорт“ в bTV Media Group.

Businessnovinite.bg е бизнес хъбът на bTV Media Group, който предлага най-важните и актуални новини от финансово-икономическата сфера. Стартирал на 4 април 2022 г. с мисия да информира, анализира и вдъхновява, сайтът включва новинарско съдържание, интервюта и специализирани рубрики. Аудиторията му надхвърля милион и половина потребители – предприемачи, професионалисти от различни индустрии и браншови сектори. Статиите на сайта са регистрирали над 28 милиона преглеждания, а видео съдържанието – 2,7 милиона гледания.*

Сред водещите формати е „Бизнес Видео Подкаст“ – поредица със 128 епизода и над 85 часа видео съдържание. В нея доказани професионалисти, предприемачи и лидери на мнение споделят ценен опит и визия за развитието на бизнеса и икономиката. Друг акцент в сайта е темата за устойчивото развитие. През последните три години редакторският екип е създал 452 материала, посветени на ESG теми. Една трета от тях включват специални гости или анализи по важни въпроси, свързани с отговорния начин на живот в обществото. В рубриката „Корпоративни истории“ читателите откриват близо 500 публикации с вдъхновяващи примери за успех, иновации и устойчиво развитие в българския бизнес. Темата за киберсигурността – с все по-голяма актуалност – също заема важно място в съдържанието на Businessnovinite.bg. Близо 100 материала и интервюта с експерти разглеждат най-новите предизвикателства и решения в дигиталната сигурност.

„Щастливи сме, че имаме възможност да развиваме нашите дигитални платформи и да достигаме до нови аудитории. За тези 3 години успяхме да разширим обхвата си и да изградим стабилно онлайн присъствие. Очакваме с нетърпение да продължим да растем  в дигитална среда, предоставяйки още по-ценни и иновативни решения за нашите аудитории и партньори“, казва Зоя Василева, Директор „Дигитален отдел“ в bTV Media Group.

Дигиталната поредица „Жените на България“ се утвърди като един от най-разпознаваемите и въздействащи формати в портфолиото на bTV Media Group от старта си на 20 април 2022 г. В нея се разказват вдъхновяващи истории на български жени, които са преодолели трудности и постигнали успех в различни области на живота. Всяка история е автентична и показва личните усилия и постижения на тези дами, които мотивират зрителите да следват мечтите си и да не се предават пред трудностите. Водещата Десислава Боцева-Величкова представя не само професионалните успехи на гостите си, но и техния човешки аспект, което прави поредицата близка до зрителите. До момента са създадени 151 епизода с общо около 40 часа видео.

* Резултатите включват данни и за двата сайта в периода април 2022 – февруари 2025 г.

Още от

Бренда Сонг и Маколи Кълкин

Снимка: Getty

Как Бренда Сонг пази празничната магия за децата си

Алина в празнично украсена пекарна. Снимка: Instagram

 

Дъщерята на Ненчо Балабанов трупа коледни спомени

Снимка: Национална галерия/Двореца

Съвременно изкуство за деца

Гуинет Полтроу

Снимка: Getty

Гуинет Полтроу разкри как децата ѝ са реагирали на целувката ѝ с Тимъти Шаламе

Камелия. Снимка: Instagram

Камелия с 2 малки деца и 2 филипинки помощнички

Коментари

Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар

Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание.

Виж всички коментари

Най нови

Двойка спи спокойно.

Снимка: Shutterstock

Щастлива, уверена в себе си жена. Снимка: Shutterstock

Вижте още

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

Ръст и тегло на бебето до 1 година

Какви са нормите месец по месец и на какво може да се дължат отклоненията от тях

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

9 ранни признака на аутизъм

Главната задача на родителите е да ги разпознаят

Илюстрация: Guliver / iStock

Здраве

Ужас: детето има глисти

Как да разпознаем паразитите и какво може да направим

По възраст

Щастлива, уверена в себе си жена. Снимка: Shutterstock

Мнение на специалиста

Как може да превърнем желаното в действително

Феноменът Баадер-Майнхоф ще промени живота ви към по-добро

Свекърва съветва снаха си. Снимка: Shutterstock

Да поговорим

Роднини и приятели дават непоискани съвети за възпитанието на децата

Как да реагираме, без да се изпокараме с тях

Алина в празнично украсена пекарна. Снимка: Instagram

 

Заедно

Дъщерята на Ненчо Балабанов трупа коледни спомени

Катрин Русева води Али из най-празнично украсените сладкарници

Снимка: Издателство „Лист”

 

Образование

Кой се страхува от охлюла

Чудатото същество, родено от фантазията на Луис Карол, ловува и за български читатели в двуезично издание

Печена бисквитка с формата на рибка, която виси на елхата. Снимка: Shutterstock

Заедно

На Никулден украсяваме елхата

Легенди и поверия за деня на Св. Николай Чудотворец

Жена чете книга с чаша кафе в ръка. Снимка: Shutterstock

Жена чете книга с чаша кафе в ръка. Снимка: Shutterstock

Заедно

Училище за любов

Бременна жена с дъщеря си. Снимка: Shutterstock

 

Здраве

Пет мита за второто раждане

Много са „компетентните“ мнения как ще се случи всичко, когато е за втори път

Мъж и жена спорят. Снимка: Shutterstock

Мнение на специалиста

5 сигнала, че сте в неправилна връзка

Не пренебрегвайте тези чувства - умът и тялото никога не лъжат

Камелия. Снимка: Instagram

Заедно

Камелия с 2 малки деца и 2 филипинки помощнички

Фолк дивата търси баланс между сцената и майчинството

Дете реже с ножици. Снимка: Shutterstock

 

Образование

Детето пита: Как работят ножиците

Обяснете му нагледно и с примери един физичен закон