Майките на хилядолетието знаят как да харчат

Жените, родили след 2000 г., са различни клиенти от предишното поколение родители

16 октомври 2018 г.
Майките на хилядолетието знаят как да харчат

Снимка: Guliver / iStock

Младите "майки на хилядолетието" - жените с малко дете, а може и пораснало, на около 11 г. и повече, са различна клиентска аудитория спрямо предшестващите ги родители. 

Жените, станали майки от 2000 г. нататък, държат маркетолозите под напрежение. Тяхната демография е специфична, социалният опит също. Повечето от тях са на "ти" с технологиите. Те са клиенти, в чиято група влиза първото поколение от млади хора, пренаситени от възможността непрекъснато да се свързват с всякакви хора, описва Advertising Age.

Хиляди от тях са онлайн. Много от тях задълбават до т.нар. тройно дъно в процеса на покупка (проучи веднъж, проучи два пъти, проучи три пъти и после купи).

За младите майки достигането на третото дъно преминава през избора на стока или услуга на конкурентна цена, социалната справедливост (корпоративната социална отговорност) и политиката на фирмата (екологията). Това поколение се смята за растяща сила и гласовит защитник на опазването на околната среда.

Снимка: Guliver / iStock

Майчинството е друг поглед на младия човек, в който чистата природа и здравето на семейството определят това, което се случва с портфейла.

За да се свърже с една такава общност, маркетингът има нужда от особен подход.

Ключът е в ангажирането - Рекламата на стоката вече не е достатъчна. Трябва да има и кауза. Тази група трябва да се чувства важна, част от една обща идея, емоционално свързана онлайн и офлайн. Тя иска възможност за непрекъснат диалог с компанията в интернет, за да зададе въпросите си и да направи оплакване.

И още: Младите майки са сред онези потенциални клиенти, при които има най-голяма вероятност онлайн усилията на марката и комуникацията ѝ в мрежата да стимулират реално потребление, а не само подкрепа в интернет.

Нужен е искрен разговор - Автентичността и прозрачността в работата на фирмата са много важни.

Образователен елемент - Този тип клиентки "консумират" информация непрекъснато и имат огромно желание (а в много случаи и свободно време) да се осведомяват чрез компютъра/телефона и да споделят с приятелките си каквото са научили. Един образователен поток от информация би придал стойност на марката и би привлякъл вниманието им към нея.

Тук важи силата на инициативите. В общия случай майките определят как ще се харчи бюджета на домакинството. Освен това те са израснали в поколението на компютърните игри. Затова подходящият подход е като към клиентки, които са запознати с технологиите и същевременно пестеливи. Промоциите с отстъпки ще имат ефект, особено, когато са подкрепени от кампания в социалните мрежи.

Измервайте ефекта. Младите родители се ориентират към фирми, които обещават положителна промяна в света им (в полза на природата или на местната общност). След това те обичат да виждат цифри и данни, които доказват, че тези обещания се изпълняват.

Източник: Мениджър нюз

Новини

Шопингът с родителите развива децата

Здраве

Хората с аутизъм избягват маркетинговите трикове по-добре

Заедно

Портрет на поколението Z

Заедно

Разликите между поколението Z и неговите предшественици

Още от

Дете се съмнява в Дядо Коледа

Снимка: Shutterstock

Кога детето спира да вярва в Дядо Коледа

Майка с две деца в леглото държи книга на главата си. Снимка: Shutterstock

 

5 въпроса за всяка вечер

Момиченце, което мечтае. Снимка: Shutterstock

Защо е важно да мечтаем, дори за невъзможното

Момиче украсява елхата: Снимка: Shutterstock

Игнажден поставя начало на новогодишните приготовления

Бебе с коледно еленче

Снимка: Shutterstock

Първата Коледа на бебето

Коментари

Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар

Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание.

Виж всички коментари

Най нови

Дете се съмнява в Дядо Коледа

Снимка: Shutterstock

Майка с две деца в леглото държи книга на главата си. Снимка: Shutterstock

 

Дете рисува край елхата.

Снимка: Shutterstock

Вижте още

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

Ръст и тегло на бебето до 1 година

Какви са нормите месец по месец и на какво може да се дължат отклоненията от тях

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

9 ранни признака на аутизъм

Главната задача на родителите е да ги разпознаят

Илюстрация: Guliver / iStock

Здраве

Ужас: детето има глисти

Как да разпознаем паразитите и какво може да направим

По възраст

Дете се съмнява в Дядо Коледа

Снимка: Shutterstock

Да поговорим

Кога детето спира да вярва в Дядо Коледа

На колко години малчуганът започва да се съмнява, че добрият белобрад старец е истински

Майка с две деца в леглото държи книга на главата си. Снимка: Shutterstock

 

Да поговорим

5 въпроса за всяка вечер

Защо този разговор е важен за детето, разказ на майка и психолог

Момиченце, което мечтае. Снимка: Shutterstock

Да поговорим

Защо е важно да мечтаем, дори за невъзможното

Науката дава солидни аргументи

Голямото семейство на Хилария и Алек Болдуин. Снимка: Instagram

 

Заедно

Хилария и Алек Болдуин със седемте деца се местят в нов дом

Искат да заменят градския си апартамент с имение в провинцията

Момиче украсява елхата: Снимка: Shutterstock

Жена чете книга с чаша кафе с ръка. Снимка: Shutterstock

 

Заедно

Моят път

Бебе с коледно еленче

Снимка: Shutterstock

Да поговорим

Първата Коледа на бебето

Това е незабравим момент, който трябва да запаметите по начин, който дълго след това да ви напомня за този период