Най-голямата търговска верига показа на децата колко е важен труда на родителите им
Пилотното събитие се проведе в хирермаркет от веригата в столичния квартал Люлин.
Снимка: Kaufland
„Магията на Kaufland: В главна роля родителите“ е новата вътрешна инициатива на лидера в ритейла, която цели да запознае децата на служителите с естеството на работа на техните родители. Пилотното събитие се проведе в хирермаркет от веригата в столичния квартал Люлин, като на него бяха поканени децата на служители от софийски филиали. Програмата ще продължи и занапред, като ще обхване децата на всички служители в компанията.
Малчуганите се запознаха с многообразието от професии и дейности в Kaufland и имаха възможност да разгледат склада на магазина, където се доставят и съхраняват при специален температурен режим всички продукти от логистичния център в с. Стряма. Научиха и как се подреждат продуктите в регалите на магазините и след това демонстрираха запомненото в интересна игра, в която подредиха артикули от собствените марки на Kaufland К-Classic и K-Favorites на специален дисплей.
Под игрови модел децата осъзнаха колко важна е подредбата на различните стоки, любезната комуникация с клиентите на магазина и доброто обслужване на витрини. Получиха и любопитни практически съвети по какво да разпознават дали една риба е свежа и прясна.
Малчуганите разбраха колко е важен труда на родителите им в компанията и как от старанието и усилията на всеки от тях зависи запазването на доверието на милионите клиенти на Kaufland.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари