Татковци споделят съвети на мъже, на които бащинството предстои

Нова реклама на Dove лансира кампанията "Скъпи бъдещи бащи..."(видео)

15 юни 2018 г.

Стопкадър от видеото

Почти всички реклами на козметични продукти обикновено са насочени към жените, но брандът Dove обръща перспективата и представя ново видео, насочено към мъжете.

"Скъпи бъдещи бащи..." е кампания, в която мъже, вече станали татковци на малки деца, споделят опита си с други, на които това предстои, обясняват какво чувстват и как е правилно да постъпват. Те им дават съвети. Сред казаното се включва:

"Когато децата дойдат на света, те имат нужда от време и с двамата си родители - с майката и с бащата". 

"Спомням си как когато се роди, започна да се оглежда наоколо за мен..."

"Правете каквото можете, за да имате време за почивка (и да го прекарате с детето). Никога няма да съжалявате за това и изгубеното време никога няма да може да се върне." 

Поводът за кампанията е Денят на бащата. Брандът Dove Men+Care подкрепя семействата и набляга на важността децата да прекарват по равно време с двамата си родители, отбелязва Мениджър нюз

Компанията собственик на бранда Dove, Unilever е приела нова вътрешна социална програма и започва да дава на своите служители бащи най-малко три седмици платен отпуск за бащинство от края на 2019 г.   

Ето и видеото.

Коментари
Последни видеа