УНИЦЕФ и Лидл заедно подкрепят ранното детско развитие

Събират средства за обучения на медицински сестри, които да помагат на нови родители

С идеята да развиват уменията, знанията и ресурсите на хора, които се грижат за малките деца, така че да подпомагат оптималния им растеж и правилното социално, емоционално и умствено развитие, УНИЦЕФ и Лидл България обединяват сили. За да подкрепят ранното детско развитие, част от средствата от продажби на продукти от детската серия на Lidl с марка Lupilu се даряват в полза на тази програма на УНИЦЕФ за 2019 г.

Събраните средства от съвместната кампания ще се използват за обучения на медицински сестри от цялата страна. Те ще консултират бъдещи и настоящи родители на деца до 3 години чрез безплатни домашни посещения и консултации от услугите за патронажна грижа, които ще  бъдат открити във всеки един областен град на България.

Ще се инвестира и в подкрепа на родители за развиване на техните умения чрез програмата „Работилници за родители“ в големите градове. 

„Всяко дете се нуждае от качествена грижа, любов, пълноценно хранене, емоционално и интелектуално стимулиране от първия миг. Множеството проекти и инициативи, които сме реализирали до момента, имаха за цел да подпомогнат родителите в посока здравословно и балансирано хранене, спорт и активен начин на живот, учене и развиване на талантите на техните деца на възраст между 6 и 14 години. С тази кампания насочваме вниманието си към грижата за най-малките“, заяви Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

„Първите 3 години от живота на детето са критични за здравословния растеж и развитие. Като инвестираме в ранните години, можем да предоставим на всяко дете възможност да развие пълния си потенциал и да успее по-късно в училище, работа и в живота. Партньорството ни ще помогне на много родители да получат информация, насоки, консултации и подкрепа за това как да посрещнат нуждите на малките деца и да осигурят цялостното им развитие,“ сподели д-р Джейн Муита, представител на УНИЦЕФ в България

Настоящата кампания е продължение на дългосрочните усилия и ангажимент на Лидл България да помага с дейността си на родителите в грижата им за техните деца и в пълноценното и здравословно израстване на най-малките. Специално за тях в началото на 2018 г. компанията представи изцяло нова продуктова линия Lupilu, която включва бебешки био храни, пелени, дерматологично тествани от института Dermatest Германия, продукти за хигиена на бебето, перилни препарати, козметика, както и висококачествени детски дрешки.

Коментари
Последни видеа