Инфлуенсъри върнаха осиновен аутист – правел животът им „труден“

Семейството спечели състояние от историята на 4-годишния Хъксли в спонсорирани видеа

02 юни 2020 г.

Снимка: Instagram Myka Stauffer

„Ютюбърите Мика и Джеймс Щафър събраха пари, за да осиновят момче аутист от Китай. Превърнаха го в собствена марка и се обградиха с доста спонсори.

Няколко години по-късно тайно го върнаха в системата за приемна грижа на Бали

И в продължение на месеци се държаха така, сякаш детето не съществува.“ Този пост на разгневен фен в Twitter пресъздава на кратко историята на инфлуенсърите Щафър, които са родители на 4 биологични деца и се издържат изцяло от платените партньорства във видеата си. Въпросителните около присъствието на малкия Хъксли в онлайн живота им висят от февруари, когато той рязко спира да се появява в Instagram и YouTube историите им. Щафър пуснаха сълзливо видео, в което обясняват, че са

Върнали детето, защото правело животът  им „труден“

И има нужда от „допълнителни специализирани грижи“. Лавината от гняв в социалните мрежи стигна до Independent.

Двойката публикува 27 видеа, проследяващи процеса на осиновяването на Хъксли, като са инициирали и набирания на средства за специфичните потребности на момчето. През последните две години профилът на Мика набъбна особено откъм последователи и тя започна да публикува спонсорирано съдържание за различни марки. Хъксли бе главен герой в кампании на световна кафе верига и прахове за пране, припомня изданието.

„След дълъг период на преоценка и обмисляне, лекарите се обединиха около това, че Хъксли има нужда от различна грижа, че получената от нас е недостатъчна.“, казва Мика във видеото. Тя добавя, че отклоненията в поведението му смущавали децата, най-малкото от които е тримесечно бебе.

Това е най-тежкото решение, което сме взимали.

Чувствам се пълен провал като майка.“, казва с ратреперан глас Мика Щафър.

Част от последователите им вече са стартирали петиция семейството да се откаже от парите от видеата, в които Хъксли е използван като рекламен инструмент. „Сърцето ими се къса за това момче, довлякоха го тук чак от Китай, рестартираха живота му и после се отказаха от него, все едно е домашен любимец.“, гласи един от коментарите в социалните мрежи. Други критикуват Щафър за това, че използват във видеата си фрази като „Семейство завинаги“, а в същото време Хъксли е третиран като купена на лизинг вещ.

В публикуваното видео, което вече достигна 1,8 милиона гледания, Щафър обясняват, че са отложили разгласяването на новата информация за Хъксли, защото искали да защитят неговия личен живот.

Коментари
Последни видеа