Как значително да намалим талията за месец

5 ефективни метода

Снимка: Shutterstock

Лятото се прокрадва съвсем незабелязано, а това означава, че идва и сезонът на банските. Съвсем възможно е да приберете корема си за месец, ако разбира се, не става дума за свалянето на повече от 10 килограма. Как да го направите, казваме веднага

Метод №1: Контролирайте захарта
Нивото на захарта в кръвта трябва да се държи под контрол, ако искате да имате плосък корем. Заради приетите мазнини, се повишава отделянето на инсулин, което и води до инсулинорезистентност. Инсулинът има анаболен ефект, стимулира съхранението на енергията под формата на мазнини, които се трупат по стените на вътрешните органи и корема. Забележително е, че понякога общата маса на тялото остава непроменена, но локално си личи, че са натрупани мазнини. При мъжете обиколката на талията не трябва да надвишава 94 см, а при жените – 82. Ако параметрите са по-високи е нужно да се обърнете към ендокринолог. При повишени нива на глюкоза може да се наложи да приемате медикаменти, а от корема няма да ви бъде лесно да се отървете.

Метод №2: Откажете се от бързите въглехидрати
Ако показателите са ви в норма, то следва просто да регулирате храненето си. За да имате плосък корем за месец, трябва да изключите от хранителния си режим сладкото, брашното, белия ориз, грис, банани, грозде, вино, сладки газирани напитки, сушени плодове, картофи, пъпеши.
Яжте повече риба, морски продукти, зелени листни зеленчуци, овесени ядки, елда, просо. Растителното масло също може да бъде полезно, тъй като подобрява работата на стомаха и храносмилането. Но трябва да внимавате в количеството, за да не превишите нормата мазнини за денонощие.

Метод №3: Намалете солта
В идеалния вариант най-добре е да се откажете от солта за целия месец. Така ще избегнете отоците и задържането на течност в тъканите. Но при невъзможност да живеете без тази добавка може просто да намалите количеството й в менюто си.
Също така е добре да пиете повече вода – нейното количество се изчислява по формулата 30 мл на килограм тегло. Това засилва лимфодренажа и помага да се сдобиете с мечтания плосък корем, ако разбира се, следвате и другите препоръки.

Метод №4: Кардиотренировки
Трябва да сте наясно, че без спорт е невъзможно да се сдобиете с плосък корем за месец. Затова следва редовно да започнете да тренирате, като най-важни са кардиоупражненията. Всяка тренировка трябва да започва и да свършва с кардио. Така се увеличава ефекта от направените упражнения.

 Източник: medikforum.ru, превод: Надя Горанова

Коментари
Последни видеа

Мисия

17 юни 2019 г.