КWIAT с пета поред кампания за ранна диагностика на очите
Снимка: организаторите
Деца от „Арт компания нови звезди“ откриха ежегодната Национална кампания за профилактика на детското зрение, организирана от българската марка очила KWIAT.
Изявени спортисти и популярни личности сложиха очила и дефилираха пред обективите по време на ревю-концерта Park Center Sofia.
За поредна година в него се включиха Йордан Йовчев и Тереза Маринова.
Към тях се присъединиха още много известни личности с децата си като Евгения Калканджиева и Гери Дончева.
Индивидуалните състезателки на България по художествена гимнастика, сред които са и Невяна Владинова и Катрин Тасева, се включиха в събитието на KWIAT със съчетание, специално създадено за това събитие.
Спортът е важен не само за физическото развитие на децата, а и за интелектуалното.
Снимка: Shutterstock
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари