Защото се фокусират повече върху детайла
Снимка: Shutterstock
Хората, страдащи от състояния на аутизъм, са по-последователни в своя избор на продукти - до този извод стигнаха учените.
Потребителите постоянно биват "бомбардирани" с всевъзможни избори на продукти, често предназначени да повлияят на решението им. Но сега става ясно, че хората, които имат черти на аутистични синдроми, всъщност са доста добре защитени от класическите маркетингови трикове.
Известно е, че когато става въпрос за обработка на информация и изпълнението на различни когнитивни задачи, хората с аутизъм се справят по-добре когато трябва да се абстрахират от разсейващи дразнители или нерелевантен контекст.
“Хората с аутизъм се фокусират повече върху детайла и по-малко върху голямата картина, и ние искахме да проверим дали тази тенденция се запазва и при задачите, които изискват решения от по-високо рационално ниво”, обяснява Джордж Фармър от университета в Кеймбридж.
“Оказва се, че тенденцията определено се запазва”.
Източник: Обекти.бг/Science Alert
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари