Гимнастика за бременни и не само

Съветите на Ваня от Fit Baby Hot Mama

25 февруари 2019 г.

Снимка: Guliver / iStock

Ваня Висарионова е създател и учител в студио Fit Baby Hot Mama. Учи майките как да възстановят естествената стойка на тялото си, за да изглеждат добре, за да бъдат здрави и, не на последно място - за да бъдат по-добър пример за децата си.

В тази публикация споделям с вас последните две кратки тренировки, които записах. Подходящи са за бременни, но хубавото е, че абсолютно всеки може да се възползва от тях.

Продължителността и на двете тренировки е около 20 минути. Нали разбирате – надявам се да можете да отделите 20 минути за себе си!

Първата е кратка гимнастика за бременни, която ще натовари цялото тяло. Подходяща е за втори и трети триместър. Ако по някаква причина са ви забранили да правите упражнения по време на бременността, моля, бъдете внимателни!

Втората е кратка гимнастика за бременни, която ще ви помогне да се чувствате по-свежи и ще ви помогне при болки в гърба, стъпалата и кръста. Подходяща е след 12-ата седмица.

Проветрете добре помещението, в което ще тренирате, облечете удобни дрехи и действайте!

Коментари
Последни видеа