Така ще спечелите вниманието на потенциалните ви работодатели
Снимка: Shutterstock
Всеки път, когато прикачвате автобиография към кандидатурата за работа, целта е да покажете опита си и да докажете, че сте най-добрият кандидат за предлаганата позиция.
Езикът, който използвате във вашето CV, оказва огромно влияние върху начина, по който ви възприемат потенциалните ви работодатели.
Затова е важно да разберете, че съществуват думи, които почти винаги предизвикват положителен отговор. Ето няколко от тях.
Подобрих
Всеки работодател иска служители, които могат да подобрят ситуацията в неговата компания. Основната задача на вашето CV е да подчертае как точно сте допринесли за успеха на компаниите, за които сте работили в миналото.
Още по-добре е ако можете да демонстрирате как подобренията, постигнати от вас в предходната ви работа, могат да бъдат приложени към бизнеса, от който искате да станете част в момента.
Когато използвате думата „подобрен“ в CV-то си, представете реални данни, с които да подкрепите твърденията си за постигнатия успех. Може да напишете нещо от рода на: „Стратегията ми доведе до подобряване на нивата на удовлетвореност на клиентите с 3% в рамките на шест месеца“.
Увеличих
Да увеличиш нещо, буквално означава да го направиш по-голямо. Именно това търсят работодателите, когато става въпрос за приходи, клиенти, продажби и печалби.
За мениджъра отговарящ за назначаването на нови служители, способността и желанието на даден кандидат да „увеличи“ някои показатели на компанията показва, че той не иска просто да остави нещата такива, каквито са, а се стреми да направи процесите и операциите в компанията по-добри и успешни.
Увеличаването не опира само до бизнес печалбите, но може да бъде насочено и към продуктивността на екипа, ангажираността на служителите или друга важен индикатор за успех.
Може да използвате „увеличи“ в изречение като: „В резултат на моето лидерство бяха увеличени продуктивността на екипа и броя на клиентите, с които работим“.
Договорих
Работодателите ценят кандидатите, които знаят как да преговарят – хората, които могат да подхождат дипломатично към всяка ситуация и да постигат резултати, които задоволяват няколко страни едновременно.
Много бизнеси биват парализирани от разногласия и различни визии за тяхното развитие, което от своя страна струва време и пари. Добрият преговарящ може да намери решение на тези спорове и да даде ново начало – ценно качество за всяка индустрия.
Преговорите невинаги опират до бизнес сделки и договаряне на по-добро заплащане, те може да са свързани с осигуряване на допълнителни екстри за служителите, като например програма за гледане на деца, от която да се възползват майките и бащите в компанията, или пък убеждаване на мениджърите за финансиране на проект, който носи големи рискове, но и потенциални огромни награди.
Продължението четете в Мениджър Нюз
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари