Целта е да създадат безопасна виртуална среда на децата
Снимка: Guliver / Getty Images
Производителят на играчки Lego обяви, че започва партньорство с една от най-големите телекомуникационни компании в Китай - Тencent, съобщава Мениджър Нюз. Целта е да се създаде безопасна онлайн среда за децата.
"Все повече китайски деца поддържат контакт с външния свят чрез мрежови технологии. Партньорството ще осигури безопасен виртуален продукт за децата не само за развлечения и игра, но и за обучение и саморазвитие“, коментира управляващият филиала на Lego в Китай Джейкъб Краг.
„Децата все по-рано стават активни потребители на интернет и задачата на Lego и Tencent е чрез технологиите и иновационни методи да създадат здрава и сигурна онлайн среда", добави вицепрезидентката на Tencent Games Анна Гао.
Двете компании ще разработят видеозони на платформата за видеоигри на Tencent и ще създадат Lego Boost – платформа за програмиране, в която децата могат да програмират сами промени в любимите си игри.
Датската семейна компания Lego, лидер в производството на детски игри, обяви миналата година, че продажбите й са намалели заради конкуренцията на електронните игри. Tencent пък е най-големият интернет провайдър в Китай, който разработва и продава приложение за игри, интернет търговия и търсачки.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари