Сред американските тийнейджъри
Тийнейджърите в САЩ, където се задават редица световни тенденции в употребата на социалните мрежи, обръщат все повече внимание на Snapchat и все по-малко на Instagram и Facebook, пише Мениджър нюз, като се позовава на проучване, цитирано от Adweek.
80% от младежите в Щатите използват Snapchat поне веднъж месечно, според инвестиционната фирма Piper Jaffray, която провежда изследването и го озаглавява "Taking Stock With Teens".
Процентът е по-висок спрямо същия месец на 2015 г., когато е бил 74%. 79% от участвалите в проучването тийнейджъри са казали, че използват Instagram поне веднъж месечно - и тук има ръст, преди година процентът е бил 76.
Може би най-интересният извод от изследването е влиянието на Snapchat върху Facebook, която искаше да я купи преди години. Тийнейджърите прекарват все по-малко време във Facebook в последните години и мигрират към "по-яки" платформи.
Само 52% от участниците в изследването, проведено сред 10 000 души, са казали, че използват Facebook поне веднъж месечно - по-малко, отколкото 56-те процента на есента на 2015 г.
Най-вече по-малките момичета и момчета не влизат във Facebook. Snapchat и Instagram са еднакво популярни сред тези на възраст между 14 и 18 г. Едва 30% от децата под 14 години с регистрации в мрежите в страната влизат във Facebook всеки месец. По-малко от 50% от тях използват Twitter.
Отборът от Гимназията с преподаване на чужди езици „Симеон Радев“ – гр. Перник е големият победител в първото състезание.
Снимка: УНСС
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари