Видеото стана вирусно и разплака стотици, останали под карантина (видео)
Снимка: Guliver / iStock
Американската фирма за доставка на цветя Teleflora засне трогателен клип за Деня на майката, който в САЩ се празнува на 10 май. Буквално с появата си видеото стана вирусно и превзе социалните мрежи.
За два дни клипът събра над два и половина милиони гледания, пише mother.ly.
Във видеото, което продължава не повече от 2 минути, са включени няколко десетки домашни клипа за живота на семействата в условията на карантина.
А след поздравленията, никой не остава равнодушен.
Ето и теста.
„В най-лошите времена, винаги може да разчитаме, че майките ще намерят начин да ги направят малко по-добри. Когато целият свят около нас е настръхнал от ужас, те излизат напред, за да направят действителността малко по-нормална. И всичко това с надеждата, че след години, когато децата им разказват за това време, няма да помнят страха и неопределеността. Те ще разказват, че са играли на топка у дома, за епичните паради на рождения им ден, за състезанията по танци – спазвайки дистанция, за семейните вечери, които никой и нищо не може да развали.
Те ще си спомнят, че когато са преминали на дистанционно домашно обучение, не просто са се учили да четат, да пишат и сричат, а са научили нещо много важно в този живот. Любов, смях и добър интернет. И са разбрали, че когато са ни съветвали да спазваме дистанция един от друг, ние все пак някак си сме успели да станем по-близки.
Един ден, когато цялото това безумие приключи и животът стане нормален, нашите деца ще могат да разказват истории, че през пролетта на 2020 животът не е спрял.
Продължил е напред, движен от най-голямата сила на земята – майчината любов."
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари